خطوط ویژه تلفن های شبانه روزی 

کد E9 ماشین ظرفشویی دوو

کد E9 ماشین ظرفشویی دوو

فهرست مطالب

کد E9 ماشین ظرفشویی دوو یکی از خطا ها و یا همان ارور هایی می باشد که در هنگام آسیب بر روی نمایشگر دستگاه نشان داده می شود. این خطا نشان دهنده بروز مشکل در بخش تاچ دستگاه و یا قسمتی از برد می باشد ظرفشویی دوو است که در زمان بروز اختلال باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد و در کوتاه ترین بازه زمانی برطرف گردد تا سلامت دستگاه مجددا حاصل شود.

در این مقاله از مجموعه مقالات نمایندگی تعمیرات دوو قصد داریم در خصوص کد E9 ماشین ظرفشویی دوو با شما کاربران عزیز صحبت نماییم و دلایل ایجاد کننده این کد و نحوه برطرف سازی آن را برای شما بازگو نماییم. چنانچه در خصوص هریک از مطالب گفته شده در این مقاله سوال و یا ابهامی دارید می توانید در بخش کامنت های صفحه آن را برای ما قرار دهید تا در اولین فرصت پاسخگوی پرسش شما عزیزان باشیم.

کد خطا ظرفشویی دوو چیست؟

ارور ها و یا همان کد های خطا یک بخش طراحی شده بر روی سیستم هوشمند ظرفشویی می باشند که در زمان بروز اختلال در یک و یا چند بخش از دستگاه، نمایش داده می شوند. این کد ها در واقع همان زبان گفتار دستگاه می باشند که بخش آسیب دیده در خود را معرفی می نمایند.

برای هریک از بخش های ظرفشویی یک و یا چند کد مخصوص در نظر گرفته شده است که آسیب وارده را معرفی می نمایند. انواع ارور هایی که بر روی ظرفشویی دوو نمایش داده می شوند شامل E1، E2، E3، E4، E5، E6، E7، E9 و ED می باشند.هریک از موارد نام برده شده به شما اطلاع می دهند که کدام بخش از دستگاه را باید مورد بررسی قرار دهید تا مشکل پیش آمده به صورت کامل برطرف گردد.

به عنوان مثال زمانی که در ورود آب به ظرفشویی مشکلی وجود دارد کد E2 به شما نمایش داده می شود و یا در مواقعی که درب دستگاه باز باشد با کد E1 روبرو می شوید. همانطور که گفتیم این دسته از کد ها زبان گفتار ظرفشویی دوو با مصرف کنندگان می باشد که حاوی اطلاعات بسیار ارزشمندی هستند.

کد های ظرفشویی دوو شاید در نگاه اول ترسناک و زننده باشند اما در حالت کلی یک قابلیت بسیار ارزشمند در دستگاه هستند که نیاز به تجسس و عیب یابی را به صورت کامل برطرف می سازند. اگر با مشکلات جدی در در دستگاه خود روبرو شدید و قصد داشتید در کوتاه ترین بازه زمانی آنها را برطرف نمایید، می توانید مراتب کار را با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی دوو در میان بگذارید.

کد خطا ظرفشویی دوو چیست؟

کد E9 ماشین ظرفشویی دوو چیست؟

کد E9 ماشین ظرفشویی دوو یکی از مهمترین انواع اختیار در ماشین ظرفشویی می باشد که اختلال در لمسی و یا دکمه های دستگاه را به کاربر نمایش می دهد. ظرفشویی که مورد استفاده قرار می دهد یا از صفحه عملگر تاچ برخوردار است و یا به صورت دکمه ای طراحی شده است. در هر دو صورت در بخش زیرین دکمه ها یک صفحه و یا برد محدود وجود دارد که سیگنال های درخواستی را به برد اصلی ارسال نموده تا مجوز فعالیت ماشین صادر گردد.

تعداد زیادی آیکون لمسی و فشاری بر روی صفحه قرار گرفته است که هریک از آنها یک قابلیت از دستگاه را فعال می کنند. هنگامی که صفحه تاچ دستگاه دچار آسیب شود، کد E9 ماشین ظرفشویی دوو نمایش داده می شود که نشان دهنده ارسال با تاخیر و یا قطع تمامی ارتباط ها می باشد.

در برخی از موارد مشاهده شده است که کد E9 ماشین ظرفشویی دوو به علت اختلال در برد نمایش داده شده است که این مورد مربوط به ایجاد نقص در بخش اتصال تاچ و برد می باشد. با وجود این مورد، دلایل نمایش کد E9 بر روی ماشین ظرفشویی دوو به برد و تاچ مربوط می شود.

کد E9 ماشین ظرفشویی دوو چیست؟

کد E9 ماشین ظرفشویی دوو چگونه ایجاد می شود؟

اصلی ترین موارد ایجاد کد E9 ماشین ظرفشویی دوو، دو مورد گفته شده در طول محتوا یعنی خرابی تاچ و بر دستگاه می باشد اما برخی دیگر از موارد هستند که در بروز اختلال در دستگاه و ایجاد کد E9 ماشین ظرفشویی دوو نقش پررنگی دارند که در ادامه به معرفی هریک از آنها خواهیم پرداخت.

  • صفحه لمسی دستگاه خراب باشد و یا در عملکرد آن اختلالی ایجاد شده باشد.
  • نگه داشتن یکی از کلید ها به مدت بیش از 30 ثانیه که این مورد موجب نمایش کد E9 ماشین ظرفشویی دوو می شود.
  • کثیف شده بخش دکمه ها و یا صفحه تاچ ماشین موجب می شود که کد E9 بر روی نمایشگر نشان داده شود. دقت داشته باشید
  • که چربی های قرار گرفته بر روی دکمه مانع از عملکرد درست آن می شود.
  • ریخت آب بر روی برد تاچ و سوختن آن
  • برد دستگاه آسیب دیده باشد.
  • پر شدن حاشیه های اطراف دکمه ها و جلوگیری از قرار گیری صحیح آن بر روی صفحه تاچ

مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم به عنوان علت های ایجاد کد E9 ماشین ظرفشویی دوو شناخته می شوند که باید در طول رویه تعمیرات باید مورد بررسی قرار گیرند. حال بیایید در خصوص این موضوع صحبت کنیم که چگونه می توان کد خطای E9 را در ظرفشویی دوو برطرف ساخت و عملکرد دستگاه را به حالت نرمال برگرداند.

کد E9 ماشین ظرفشویی دوو چگونه ایجاد می شود؟

نحوه برطرف سازی کد E9 ماشین ظرفشویی دوو

اگر مطالب گفته شده در بخش های مختلف محتوا را با دقت مطالعه کرده باشید، به خوبی متوجه خواهید شد که کد E9 ماشین ظرفشویی دوو موضوعی نیست که بتوان توسط شخص شما برطرف گردد. این کد جزو ارور های تخصصی در ظرفشویی دوو می باشد که باید توسط نیروی متخصص مورد بررسی قرار گیرد.

صفحه لمسی یا همان تاچ موردی است که از حساسیت بالایی برخوردار است و در صورت وارد شده آسیب، غیر قابل تعمیر بوده و باید تعویض گردد. این موضوغ سبب می شود که هزینه های تعمیرات و برطرف سازی مشکلات چندین برابر شود در صورتی که می توان با نصف همان هزینه ها، تمامی مشکلات پیش آمده را برطرف ساخت.

باید بدانید که برد قلب تپنده سیستم می باشد و باید به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد. هرگونه دستکاری در این قطعه موجب آسیب های جبران ناپذیری می شود و باید از یک برد نو برای راه اندازی مجدد سیستم استفاده نمود.

این موارد را بیان نمودیم که به شما کاربران عزیز بگوییم که برطرف سازی اصلی ترین دلایل کد E9 ماشین ظرفشویی دوو یک موضوع کاملا تخصصی می باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص مورد بررسی قرار گیرد.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی دوو در تهران از مجرب ترین و متخصص ترین نیروی های تعمیرات برخوردار است و قوی ترین تجهیزات تعمیرات را در خود جای داده است. این موضوع سبب شده است تا تمامی مشکلات و کد خطا های ایجاد شده در ظرفشویی دوو را در کوتاه ترین بازه زمانی برطرف سازند و سلامت مجدد دستگاه را تضمین نمایند.

کد E9 ماشین ظرفشویی دوو چگونه ایجاد می شود؟

سخن پایانی

کد E9 ماشین ظرفشویی دوو یکی از رایج ترین کد های نمایش داده شده در دستگاه می باشد که نشان از خرابی صفحه تاچ و یا برخی از بخش های برد دستگاه می باشد. در این مقاله ما به دلایل ایجاد این کد و نحوه برطرف سازی آن به صورت کامل اشاره کردیم و تمامی توضیحات لازم برای آشنایی با کد E9 ماشین ظرفشویی دوو را منتشر ساختیم.

به خاطر داشته باشید که کد E9 باید توسط تعمیرکار متخصص و آشنا با سیستم برد و طراحی هوش مصنوعی دستگاه صورت گیرد تا تمامی نواقص پیش آمده به صورت کامل برطرف گردد. برای این موضوع می توانید با شماره های نمایندگی مرکزی تعمیرات دوو تماس حاصل نمایید و درخواست تعمیرات خود را ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هشت =