خطوط ویژه تلفن های شبانه روزی 

توپ ماشین لباسشویی دوو چیست

توپ ماشین لباسشویی دوو چیست و چه مزیت هایی دارد؟

فهرست مطالب

بعضی افراد به بوی تند مواد شوینده شیمیایی که در ماشین لباسشویی استفاده می‌کنیم، حساسیت نشان می‌دهند و پس از خارج کردن لباس‌ها از ماشین لباسشویی تا مدتی امکان استفاده از آن لباس را ندارند تا بوی آن از بین برود یا دست کم کاهش پیدا کند.
برخی افراد نیز استفاده پیوسته از پودرهای رختشویی یا مایع‌های رختشویی را یکی از مهم‌ترین عوامل تخریب کننده محیط زیست می‌دانند.

شما جزء کدام یک از این دو گروه هستید؟ مهم نیست. مهم این است که ما در این مقاله می‌خواهیم شما را با یک راهکار جالب و بسیار مؤثر برای حذف بوی زنندۀ مواد شوینده و جلوگیری از تخریب محیط زیست آشنا کنیم.
بنابراین از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله از مجموعه مقالات نمایندگی تعمیرات دوو همراه ما باشید.

توپ ماشین لباسشویی دوو چیست؟

توپ ماشین لباسشویی یا توپ رختشویی که به آن گوی لباسشویی هم گفته می‌شود، ابزاری است که به تازگی جایگزین انواع پودرها، مایع‌ها، و صابون‌های رختشویی شده است. هنوز دلیل علمی خاصی برای عملکرد توپ ماشین لباسشویی ارائه نشده است. اما جالب است بدانید که در عین حال درصد بسیار زیادی از مشتریان از عملکرد آن راضی هستند.

توپ ماشین لباسشویی دوو چیست؟

انواع توپ ماشین لباسشویی دوو

توپ‌ های رختشویی می‌توانند به صورت‌های: کروی، گرد و حلقوی ساخته شوند. در داخل پودر رختشویی مواد مختلفی مثل آب، قطعات سرامیکی و یا مواد آهنربایی قرار داده شده‌اند. مکانیزم عملکرد کلی توپ‌های رختشویی، برخورد سایشی و آب گرم هستند که دو مؤلفۀ اصلی در عملکرد این نوع وسایل به حساب می‌آیند.

مکانیزم عملکرد توپ رختشویی

در مورد ساختار و عملکرد توپ رختشویی همین قدر می‌دانیم که پرتو مادون قرمزی که از این توپ‌ها در طی فرایند شستشو منتشر می‌شود، ترکیبات هیدروژن مولکول‌های آب را می‌شکند و آن را به قطعات خیلی کوچک تفکیک می‌کند.
بدین ترتیب میزان حرکت مولکول‌ها افزایش پیدا می‌کند و قدرت پاک کنندگی آب افزایش چشمگیری را تجربه می‌کند.

جهت تعمیر ماشین لباسشویی دوو در نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی دوو با شماره 02122225007 تماس حاصل نمایید.

مزایای استفاده از توپ ماشین لباسشویی دوو

مزایای استفاده از توپ ماشین لباسشویی دوو

  1. تمیزی بیشتر لباس‌ها

    استفاده از توپ ماشین لباسشویی باعث می‌شود که انتشار یون‌های منفی شدت بیشتری به خود بگیرد. در نتیجه لباس‌های نرم‌تر و تمیزتر از ماشین لباسشویی خارج خواهند شد. علاوه بر این، به دلیل افزایش پاک کنندگی محیط دستگاه لباسشویی دوو، کثیفی‌ها و آلاینده‌های موجود بر روی لباس‌ها به راحتی و بدون نیاز به پودر یا مایع رختشویی از بین خواهند رفت.

توجه داشته باشید که بر خلاف مواد شوینده رایج، استفاده از توپ ماشین لباسشویی دوو، pH داخل دیگ ماشین لباسشویی را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که به پاکیزگی بیشتر لباس‌ها کمک می‌کند و با ملایم نگه داشتن فشار سطح آب باعث افزایش قدرت پاک کنندگی لباس‌ها می‌گردد.

  1. کاهش مصرف آب و اُفت هزینه‌ها

    نکته جالب توجه در مورد توپ ماشین لباسشویی این است که با خرید آن، شما تا ۳ سال نیاز به خرید هیچ‌ گونه مواد شوینده و نرم کننده لباس نخواهید داشت. بدین ترتیب شاهد کاهش شدید هزینه‌های خرید مواد شوینده خواهید بود.

گذشته از این، به دلیل استفاده از توپ ماشین لباسشویی، دستگاه احتیاج به دور اضافی برای آبکشی ندارد و ضمن صرفه ‌جویی در مصرف برق، در حدود ۴۰ گالن صرفه‌جویی آب نیز به عمل می‌آید.

  1. کاهش پیامدهای زیست محیطی

    استفاده از هر توپ ماشین لباسشویی، گذشته از صرفه ‌جویی در مصرف آب و انرژی، از انتشار ترکیبات فسفر، رنگ‌ها و سورفکتانت‌ها در محیط نیز جلوگیری به عمل می‌آورد و از این لحاظ نیز تخریب محیط زیست را به حدود صفر می‌رساند.

  2. حذف پیامدهای آلرژیک

    بوی مواد شوینده برای بسیاری از افراد حساسیت برانگیز است. خوشبختانه توپ ماشین لباسشویی با حذف مواد شوینده، سرچشمه این عوامل آلرژیک را برطرف کرده و هیچ گونه باقیمانده مواد شوینده در داخل بافت لباس‌های شما باقی نمی‌ماند که بتوانند مشکلات آلرژیک برای شما به همراه آورند. نکته دیگری که باید به آن اشاره شود این است که استفاده از توپ رختشویی یک روش فوق العاده ساده و سریع در از بین بردن الکتریسیته ساکن موجود در لباس‌ها است و نیاز به اسپری‌های گران قیمت و آلرژی‌زا را نیز برطرف می‌کند.

چرا استفاده از توپ لباسشویی را توصیه می‌کنیم؟

هر چند تاکنون در مورد مزیت‌های توپ لباسشویی با شما صحبت کردیم، اما در این قسمت روی سخن ما با افرادی است که به هر حال هنوز متقاعد به استفاده از توپ ماشین لباسشویی نشده‌اند.

توپ ماشین لباسشویی هیچ گونه ماده زیان آوری را به محیط زیست وارد نمی‌کند و شما با یک بار خرید آن می‌توانید تا حدود ۱۰۰۰ بار یا به مدت سه سال از آن استفاده کنید.

استفاده از توپ رختشویی بسیار ساده است و برای استفاده از آن تنها باید بعد از انداختن لباس‌ها در داخل دیگ ماشین لباسشویی توپ را نیز در لابلای لباس‌ها قرار دهید و ماشین را طبق برنامه شستشوی مورد نظر روشن کنید. نتیجه‌ای که خواهید دید خیلی جالب توجه خواهد بود.

برای حفظ عملکرد خوب توپ ماشین لباسشویی دوو، بهتر است پس از ۵۰ بار استفاده، آن را در ترکیبی از یک چهارم لیوان آب به مدت ۳۰ ثانیه قرار دهید و سپس به مدت ۵ دقیقه در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید تا دوباره شارژ شود و بتواند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.


چرا استفاده از توپ لباسشویی دوو راتوصیه-می‌کنیم

سخن پایانی

در این مقاله شما را با یکی از دستاوردهای جدید مبتنی بر فناوری مواد شوینده یعنی توپ‌های ماشین لباسشویی آشنا کردیم. توپ ماشین لباسشویی دوو از این قابلیت برخوردار است که با مزیت‌های فراوانی که به همراه دارد، لباس‌هایی پاکیزه و بدون بوی تند ناشی از مواد شوینده شیمیایی برای شما به همراه آورد.

البته در پایان نیز به این نکته مهم اشاره کنیم که برای خرید توپ ماشین لباسشویی به برند سازنده آن دقت کنید و از خرید محصولات غیر اُرجینال و فیک جداً خودداری کنید. انتظاری که ما از یک توپ لباسشویی استاندارد داریم این است که به مدت سه سال یا هزار بار شستشو، یار و یاور شما در شستشوی لباس‌ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سه =